Systeem 2- Spoorverbreders met dubbele centreerring. De spoorverbreder wordt met langere wielbouten resp. kartelbouten vastgezet.
Systeem 4-Technisch identiek aan systeem 3. In plaats van tapeinden is de spoorverbreder voorzien van inwendige draad, waarmee de velg met de originele bouten kan worden gemonteerd. Doordat er gebruikt gemaakt wordt van zeer hoogwaardig aluminium is het niet nodig om draadbussen in de spoorverbreder te persen.
Systeem 5-Deze spoorverbreder is eenvoudig gecentreerd en wordt op dezelfde wijze gemonteerd als systeem 2. De spoorverbreder wordt met langere wielbouten resp. kartelbouten vastgezet. Deze dient u extra bij uw order mee te bestellen. Let hierbij op de dikte van de draad, lengte en of de kop conisch of bolconisch is.
Steek 5x108 | Schroefdraad M14x1,5 | Naafdiameter 67,1 |
Ferrari | bouwjaar | type |
456 GT, 456 GTA | 1993-2004 | F116 |
F308 GTB Quattro Valvole | 1980-1985 | F106 |
F308 GTB,GTBi | 1980-1985 | F106 |
F308 GTS Quattro Valvole | 1980-1986 | F106 |
F308 GTSi | 1980-1986 | F106 |
F328 GTS | 1985-1989 | F106 |
F348 TB,TS, Spider | 1989-1994 | F119 |
F355 Berlinetta | 1994-1999 | F129 |
F355 GTS | 1994-1999 | F129 |
F355 Spider | 1994-1999 | F129 |
F360 Modena | 1995-2005 | F131 |
F360 Modena Spider | 1995-2005 | F131 |
F430 | 2004-2009 | F131 |
F512 M | 1994-1996 | F110 |
F512 TR | 1991-1994 | F110 |
F550 Barchetta Pininfarina | 2000-2001 | F133 |
F550 Maranello | 1996-2001 | F133 |
F575 Modificato | 2002-2006 | F133 |
Mondial Quattro Valvole | 1982-1985 | F108 |
Testarossa | 1984-1996 | F110 |
Ga naar product | ||
Steek 5x114,3 | Schroefdraad M14x1,5 | Naafdiameter 67,1 |
Ferrari | bouwjaar | type |
458 incl.Spider | 2009- | F142 |
488 incl.Spider | 2015- | F142M |
599 GTB Fiorano | 2006- | F141 |
812 Superfast | 2017- | |
California | 2008- | F149 |
F612 Scaglietti | 2004-2010 | F137 |
F12 | 2012- | F152 |
FF | 2011- | F151 |
GTC4 Lusso | 2016- | |
Ga naar product | ||