Steek 4x100Schroefdraad M12x1,5 Naafdiameter 54,1 
 Mazda bouwjaar type
 121 1991-1996 DB
 323 1989-1994 BG
 323 1991-1994 BG8
 323 1994-2000 BA
 323 1998-2003 BJ
 Demio 1998-2003 DW
 Mazda 2 2007-2014 DE,DE1
 Mazda 2 2014- DL,DJ
 MX3 1991-1998 EC
 MX5 1989-1998 NA
 MX5 1998-2005 NB
 MX5 2015- ND
   
  Ga naar product 
   


 Steek 4x108Schroefdraad M12x1,5Naafdiameter 63,4 
 Mazda bouwjaar type
 121 1996-2002 JAS,JASM,JBSM
 Mazda 2 2003-2007 DY
   
  Ga naar product 
   


 Steek 4x110Schroefdraad M12x1,5Naafdiameter 59,6
 Mazda bouwjaar type
 RX7 1978-1981 SA2
   
  Ga naar product 
   


 Steek 4x114,3 Schroefdraad M12x1,5Naafdiameter 59,6 
 Mazda bouwjaar type
 121 1988-1991 DA
 323 1985-1987 BF,BF2,3,BW
 626 1983-1987 GC
 626 1988-1997 GD,GV
 929 1982-1987 HB
   
  Ga naar product 
   

 

Spoorverbreders voor Mazda

Systeem 2- Spoorverbreders met dubbele centreerring. De spoorverbreder wordt met langere wielbouten resp. kartelbouten vastgezet.

Systeem 3- Deze spoorverbreders is uit zeer hoogwaardig aluminium geproduceerd. De spoorverbreder wordt op de naaf gemonteerd met de meegeleverde moeren. Alle spoorverbreders hebben een dubbele centreerring. De spoorverbreder komt compleet met alle benodigde bevestigingsmaterialen.

Systeem 4- Technisch identiek aan systeem 3. In plaats van tapeinden is de spoorverbreder voorzien van inwendige draad, waarmee de velg met de originele bouten kan worden gemonteerd. Doordat er gebruikt gemaakt wordt van zeer hoogwaardig aluminium is het niet nodig om draadbussen in de spoorverbreder te persen.

Systeem 5- Deze spoorverbreder is eenvoudig gecentreerd en wordt op dezelfde wijze gemonteerd als systeem 2. De spoorverbreder wordt met langere wielbouten resp. kartelbouten vastgezet. Deze dient u extra bij uw order mee te bestellen. Let hierbij op de dikte van de draad, lengte en of de kop conisch of bol is.

!